ریاضی اول دبستان

” فیلم های ریاضی اول دبستان ، تهیه و تنظیم شده توسط گروه آموزشی شمیم یاس “

از قسمت سمت چپ تصویر (بنفش رنگ) میتوانید درس یا موضوع مورد نظر خود را انتخاب و تماشا کنید.

امیدواریم از آموزش ویدئویی ریاضی اول دبستان شمیم یاس لذت برده باشید.

ما همه ی درس های  تمام پایه های دبستان را به شکل آرشیو شده و مرتب در اختیاتان قرار داده ایم.

برای مثال:

فارسی اول دبستان           

قرآن اول دبستان             

علوم اول                         

همچنین میتوانید در وبسایت آپارات، کانال شمیم یاس را دنبال کنید و از ویدئو های آموزشی جدید استفاده کنید.

  فلسفه آموزش های ویدئویی چیست ؟

منطقا آموزش های ویدئویی هرچقدر هم با کیفیت و مهندسی شده آماده و تدوین شوند نمیتوانند جایگزین حضور دانش آموز در محیط آموزشی شوند. چرا که حضور در کلاس درس و یادگیری از آموزگار به شکل مستقیم دارای برتری ها و نکاتی هست که هنوز امکان فراهم سازی این امکانات در بستر های آموزش مجازی وجود ندارد. برای مثال تعامل دانش آموز با دانش آموز ، تعامل دانش آموز با آموزگار و برعکس، محیط آموزشی و حتی صدا های مختلف موجود در فضای مدرسه یا آموزشگاه از نظر روانشانسی تاثیرات خوبی بر یادگیری و تاثیر بالایی در پرورش ابعاد مختلف ذهن دانش آموز دارد. 

سوال : خب پس آموزش های مجازی و فیلم های آموزشی کجای مسیر قرار دارد ؟ 

پاسخ : این آموزش ها و فیلم های آموزشی در کنار آموزش های اصلی مدرسه یا آموزشگاه ها و حضور در کلاس و ارتباط با معلم خودشان رو نشان میدهند و تاثیر چند برابری بر قدرت یادگیری و درک مطلب دانش آموزش میگذارند. در حالت نرمال، آموزگار با صلاحدید خود درخصوص زمان بندی و شیوه تدریس مکمل آموزش ها رو پیش میبرند. این نوع آموزش میتواند در باره تمام دروس کارآمد باشد چه دروس حفظی چه دروس مفهومی. برای اطلاعات بیشتر درباره این روش آموزش که به Flipped Class معروف هست میتوانید اینجا کلیک کنید.

کادر آموزشی شمیم یاس از سال 1398 با شیوع ویروس کرونا تمام تلاش خود را کرد تا در حیطه آموزش های به سبک Flipped Class و انواع آموزش های مجازی مثل آموزش های ویدئویی برای تمام دروس را به بهترین شکل را ارائه دهد. جا دارد بگوییم تمام کار آموزشی شمیم یاس آموزش های لازم را در باره این نوع کلاس ها دیده اند و آمادگی برگزاری این نوع آموزش ها را در هر زمانی دارند.